Dzień dobry,

jeśli tra­fi­łeś na tę stro­nę, to zna­czy, że waż­ne są dla Cie­bie zasa­dy dostar­cza­nia prze­ze mnie New­slet­te­ra.

W Regu­la­mi­nie, któ­ry znaj­dziesz poni­żej, znaj­dziesz wszyst­kie nie­zbęd­ne infor­ma­cje. Zapo­znaj się z nimi, a w razie jakich­kol­wiek wąt­pli­wo­ści lub dodat­ko­wych pytań doty­czą­cych Regu­la­mi­nu New­slet­te­ra, zapra­szam do kon­tak­tu ze mną pisząc na adres e‑mail: pomoc@pajuka.pl

§1 Najważniejsze informacje dot. Usługodawcy

Usłu­gi i tre­ści cyfro­we udo­stęp­nia­ne w ramach New­slet­te­ra świad­czo­ne są przez Kata­rzy­nę Sami­ło, pro­wa­dzą­cą dzia­łal­ność gospo­dar­czą pod nazwą Paju­ka Kata­rzy­na Sami­ło, NIP 8491488008, REGON 526315239, wpi­sa­ną do Cen­tral­nej Ewi­den­cji i Infor­ma­cji o Dzia­łal­no­ści Gospo­dar­czej pro­wa­dzo­nej przez mini­stra wła­ści­we­go ds. gospo­dar­ki, adres do kon­tak­tu: ul. Zawi­szy 5, 19–300 Ełk, (dalej jako Usłu­go­daw­ca).

We wszel­kich spra­wach, możesz skon­tak­to­wać się pisząc na adres e‑mail: pomoc@pajuka.pl lub tele­fo­nicz­nie: 577512060.

Słow­nik pojęć znaj­du­je się w §10 niniej­sze­go Regu­la­mi­nu.

§2 Najważniejsze informacje dotyczące Newslettera

  1. New­slet­ter, w tym usłu­gi i tre­ści cyfro­we są wysy­ła­ne na wska­za­ny przez Cie­bie adres e‑mail.
  2. W ramach New­slet­te­ra udo­stęp­nia­ne są tre­ści edu­ka­cyj­ne, a tak­że infor­ma­cje o nowych wpi­sach blo­go­wych lub mate­ria­łach udo­stęp­nia­nych w social media, zniż­kach, aktu­al­nych pro­mo­cjach, bonu­sach, bez­płat­nych i płat­nych wyda­rze­niach, wyzwa­niach, szko­le­niach oraz inne infor­ma­cje mar­ke­tin­go­we i han­dlo­we o pro­duk­tach i usłu­gach ofe­ro­wa­nych przez Usłu­go­daw­cę lub pole­ca­nych przez Usłu­go­daw­cę.
  3. W przy­pad­ku gdy w ramach New­slet­te­ra udo­stęp­nia­nia jest treść cyfro­wa (np. e‑book, nagra­nie audio/wideo), dostęp do niej możesz uzy­skać w spo­sób wska­za­ny w e‑mailu (np. poprzez klik­nię­cie aktyw­ne­go lin­ku udo­stęp­nio­ne­go w e‑mailu, pobra­nie załącz­ni­ka dołą­czo­ne­go do wia­do­mo­ści).
  4. Z uwa­gi na to, że pro­gra­my pocz­to­we czę­sto uzna­ją wia­do­mo­ści wysy­ła­ne z pro­gra­mów mailin­go­wych za SPAM, zale­ca­ne jest doda­nie Usłu­go­daw­cy do listy zaufa­nych odbior­ców.

§3 Zasady zawarcia umowy i uzyskania dostępu do Newslettera

  1. Dostęp do New­slet­te­ra możesz uzy­skać:
  • nie­od­płat­nie – poprzez zapis do New­slet­te­ra i prze­ka­za­nie Two­je­go adre­su e‑mail, imie­nia lub innych danych oso­bo­wych wyma­ga­nych w for­mu­la­rzu zapi­su do celów marketingowych/handlowych lub
  • odpłat­nie – bez koniecz­no­ści zapi­su do New­slet­te­ra, tj. poprzez zapła­tę kwo­ty 99 zł brut­to za dostęp do tre­ści cyfro­wej udo­stęp­nia­nej bez­płat­nie w ramach New­slet­te­ra. Aby doko­nać zaku­pu, skon­tak­tuj się w tym celu z Usłu­go­daw­cą na wska­za­ny w §1 adres e‑mail lub w inny spo­sób wska­za­ny do kon­tak­tu.
  1. W celu zapi­sa­nia się do New­slet­te­ra i uzy­ska­nia dostę­pu do usługi/treści cyfro­wej:
  • podaj dane oso­bo­we w ramach udo­stęp­nio­ne­go for­mu­la­rza zapi­su,
  • zaak­cep­tuj Regu­la­min New­slet­te­ra,
  • potwierdź swój adres e‑mail — w przy­pad­ku gdy na eta­pie zapi­su wska­za­no koniecz­ność potwier­dze­nia adre­su e‑mail (mecha­nizm double opt-in).
  1. Umo­wa na świad­cze­nie usłu­gi dostę­pu do tre­ści cyfro­wej zosta­je zawar­ta na czas nie­okre­ślo­ny z chwi­lą:
  • wyświe­tle­nia Klien­to­wi potwier­dze­nia zapi­sa­nia się do New­slet­te­ra (w przy­pad­ku nie­od­płat­ne­go dostę­pu),
  • z chwi­lą akcep­ta­cji Regu­la­mi­nu skle­pu i doko­na­nia płat­no­ści za dostęp do tre­ści cyfro­wej (w przy­pad­ku odpłat­ne­go dostę­pu).
  1. Dostęp do New­slet­te­ra, w tym do udo­stęp­nio­nych usług i tre­ści cyfro­wych jest udzie­la­ny nie­zwłocz­nie po zawar­ciu Umo­wy, chy­ba że z Opi­su Usłu­gi wyni­ka ina­czej. W przy­pad­ku nie­uzy­ska­nia dostę­pu, nale­ży zgło­sić ww. brak Usłu­go­daw­cy.
  2. Roz­wią­za­nie Umo­wy na świad­cze­nie usłu­gi dostę­pu do New­slet­te­ra, w tym na dostar­cze­nie usłu­gi i tre­ści cyfro­wej przez Cie­bie może nastą­pić w try­bie natych­mia­sto­wym. W celu roz­wią­za­nia Umo­wy:
  • klik­nij przy­cisk „Anu­luj subskrypcję”/”Zrezygnuj z sub­skryp­cji” lub przy­cisk ana­lo­gicz­ny lub
  • skon­tak­tuj się z Usłu­go­daw­cą.

§4 Warunki techniczne

  1. Usłu­go­daw­ca oświad­cza, iż publicz­ny cha­rak­ter sie­ci Inter­net i korzy­sta­nie z usług świad­czo­nych dro­gą elek­tro­nicz­ną wią­zać może się z zagro­że­niem pozy­ska­nia i mody­fi­ko­wa­nia danych Klien­tów przez oso­by nie­upraw­nio­ne, dla­te­go zale­ca­ne jest sto­so­wa­nie wła­ści­wych środ­ków tech­nicz­nych, któ­re zmi­ni­ma­li­zu­ją wska­za­ne wyżej zagro­że­nia. Usłu­go­daw­ca nigdy nie zwra­ca się do Klien­ta z proś­bą o udo­stęp­nie­nie mu w jakiej­kol­wiek for­mie Hasła.
  2. W celu zapi­sa­nia się do New­slet­te­ra lub zło­że­nia zamó­wie­nia na odpłat­ny dostęp do New­slet­te­ra, koniecz­ne jest posia­da­nie aktu­al­nej wer­sji prze­glą­dar­ki inter­ne­to­wej wspie­ra­nej przez pro­du­cen­ta z dostę­pem do Inter­ne­tu (np. Ope­ra, Mozil­la Fire­fox, Google Chro­me, Safa­ri) oraz aktyw­ne­go kon­ta pocz­ty elek­tro­nicz­nej.
  3. W celu sko­rzy­sta­nia z New­slet­te­ra, w tym z udo­stęp­nia­nych usług i tre­ści cyfro­wych, koniecz­ne jest posia­da­nie:
  • aktu­al­nej wer­sji prze­glą­dar­ki inter­ne­to­wej wspie­ra­nej przez pro­du­cen­ta z dostę­pem do Inter­ne­tu (np. Ope­ra, Mozil­la Fire­fox, Google Chro­me, Safa­ri);
  • aktyw­ne­go kon­ta pocz­ty elek­tro­nicz­nej;
  • aktu­al­ne­go narzędzia/ pro­gra­mu obsłu­gu­ją­ce­go pli­ki elek­tro­nicz­ne w for­ma­cie, w któ­rych dostar­cza­na jest treść cyfro­wa (np. w for­ma­cie *.zip, *.pdf, *.mobi, *.pub, *.doc, *.docx, *.xsl);
  • kon­ta na plat­for­mie spo­łecz­no­ścio­wej, np. Meta (Face­bo­ok) w przy­pad­ku, gdy z opi­su tre­ści cyfro­wej wyni­ka, iż będzie udo­stęp­nio­na m.in. na dedy­ko­wa­nej gru­pie.
  1. W przy­pad­ku gdy do sko­rzy­sta­nia z New­slet­te­ra, w tym z udo­stęp­nia­nych usług i tre­ści cyfro­wych koniecz­ne będzie speł­nie­nie dodat­ko­wych wyma­gań tech­nicz­nych, zosta­niesz o tym poin­for­mo­wa­ny. Infor­ma­cja zosta­nie Ci prze­ka­za­na tak­że w przy­pad­ku gdy koniecz­ne jest doko­na­nie aktu­ali­za­cji nie­zbęd­nych do zacho­wa­nia zgod­no­ści usług i tre­ści cyfro­wych z Umo­wą.

 

§5 Reklamacja

  1. Jeże­li udo­stęp­nia­ne usługi/ tre­ści cyfro­we są nie­zgod­ne z umo­wą, możesz żądać dopro­wa­dze­nia do zgod­no­ści z umo­wą lub zło­żyć oświad­cze­nie o obni­że­niu ceny (w przy­pad­ku usłu­gi płat­nej) albo odstą­pić od umo­wy.
  2. Usłu­go­daw­ca roz­pa­tru­je rekla­ma­cje w ter­mi­nie 14 dni od dnia dorę­cze­nia rekla­ma­cji.
  3. Rekla­ma­cję moż­na skła­dać e‑mailowo, pisem­nie lub w inny spo­sób wska­za­ny do komu­ni­ka­cji.
  4. Usłu­go­daw­ca może odmó­wić dopro­wa­dze­nia do zgod­no­ści z umo­wą, jeże­li dopro­wa­dze­nie do zgod­no­ści usługi/treści cyfro­wej z umo­wą w spo­sób wybra­ny przez Klien­ta jest nie­moż­li­we albo wyma­ga­ło­by nad­mier­nych kosz­tów dla Usłu­go­daw­cy. Przy oce­nie nad­mier­no­ści kosz­tów uwzględ­nia się wszel­kie oko­licz­no­ści spra­wy, w szcze­gól­no­ści zna­cze­nie bra­ku zgod­no­ści tre­ści cyfro­wej lub usłu­gi cyfro­wej z umo­wą oraz war­tość tre­ści cyfro­wej lub usłu­gi cyfro­wej zgod­nych z umo­wą.
  5. Obo­wiąz­ki i upraw­nie­nia Stron, w tym szcze­gó­ło­we zasa­dy rekla­ma­cji usługi/treści cyfro­wej zosta­ły okre­ślo­ne w usta­wie o pra­wach kon­su­men­ta (m.in. w roz­dzia­le 5b usta­wy).

§6 Odstąpienie od Umowy

  1. Możesz odstą­pić od Umo­wy w ter­mi­nie 14 dni od dnia zawar­cia umo­wy. W celu sko­rzy­sta­nia z pra­wa do odstą­pie­nia od umo­wy, Klient powi­nien poin­for­mo­wać Usłu­go­daw­cę o tym w dro­dze jed­no­znacz­ne­go oświad­cze­nia, wysy­ła­jąc np. e‑mail lub pismo na adres wska­za­ny w Regu­la­mi­nie.
  2. Możesz odstą­pić od Umo­wy w przy­pad­ku nie dostar­cze­nia tre­ści lub usłu­gi cyfro­wej.
  3. W przy­pad­ku odstą­pie­nia od umo­wy, nale­ży powstrzy­my­wać się od korzy­sta­nia z tre­ści cyfro­wej lub usłu­gi cyfro­wej i udo­stęp­nia­nia ich oso­bom trze­cim.

§7 Prawa autorskie i licencje

  1. Tek­sty, zdję­cia, gra­fi­ki, mul­ti­me­dia oraz zna­ki towa­ro­we udo­stęp­nia­ne w ramach New­slet­te­ra są utwo­rem w rozu­mie­niu usta­wy z dnia 4 lute­go 1994 r. o pra­wie autor­skim i pra­wach pokrew­nych, pod­le­ga­ją­cym ochro­nie praw­nej.
  2. Pra­wa­mi autor­ski­mi do ww. mate­ria­łów dys­po­nu­je Usłu­go­daw­ca bądź inny pod­miot, od któ­re­go Usłu­go­daw­ca uzy­skał odpo­wied­nią licen­cję. Mate­ria­ły mogą być też wyko­rzy­sty­wa­ne przez Usłu­go­daw­cę w opar­ciu o inną pod­sta­wę praw­ną.
  3. Wszel­kie mate­ria­ły udo­stęp­nia­ne przez Usłu­go­daw­cę mogą być wyko­rzy­sty­wa­ne wyłącz­nie na wła­sny uży­tek, o ile nic inne­go nie wyni­ka z usta­leń Stron. Nie­upraw­nio­ne jest dal­sze roz­po­wszech­nia­nie, udo­stęp­nia­nie, zgry­wa­nie i pobie­ra­nie w jaki­kol­wiek spo­sób mate­ria­łów poza zakre­sem dozwo­lo­ne­go użyt­ku.
  4. W przy­pad­ku naru­sze­nia zaka­zu, o któ­rym mowa w niniej­szym para­gra­fie, w tym naru­sze­nia praw autor­skich, Usłu­go­daw­ca ma pra­wo doma­gać się od Klien­ta odszko­do­wa­nia i zadość­uczy­nie­nia. Klient w ww. zakre­sie może pono­sić odpo­wie­dzial­ność cywil­ną lub kar­ną.

§8 Dane osobowe

  1. Admi­ni­stra­to­rem Two­ich danych oso­bo­wych jest Usłu­go­daw­ca. Two­je dane prze­twa­rza­ne są do nastę­pu­ją­cych celów:
  • Dane nie­zbęd­ne do zawar­cia i reali­za­cji umo­wy będą prze­twa­rza­ne przez czas reali­za­cji umo­wy, w tym przez czas reali­za­cji upraw­nień wyni­ka­ją­cych z umowy(art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO). Poda­nie tych danych jest dobro­wol­ne, ale nie­zbęd­ne do zawar­cia i reali­za­cji umo­wy;
  • Dane dodat­ko­we poda­ne w celu m.in. uspraw­nie­nia reali­za­cji umo­wy będą prze­twa­rza­ne nie dłu­żej niż do cza­su wnie­sie­nia przez Cie­bie sprze­ci­wu lub usta­nia celu biz­ne­so­we­go w opar­ciu o uza­sad­nio­ny inte­res w posta­ci obsłu­gi Klien­tów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  • Dane będą prze­twa­rza­ne tak­że przez okres przedaw­nie­nia rosz­czeń w opar­ciu o uza­sad­nio­ny inte­res Usłu­go­daw­cy w celu obro­ny przed rosz­cze­nia­mi, a tak­że w celu usta­le­nia i docho­dze­nia rosz­czeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  • Dane mogą być tak­że archi­wi­zo­wa­ne do celów wewnętrz­nych i sta­ty­stycz­nych do cza­su wnie­sie­nia przez Cie­bie sprze­ci­wu lub usta­nia celu biz­ne­so­we­go w opar­ciu o uza­sad­nio­ny inte­res Usłu­go­daw­cy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  • W przy­pad­ku danych zbie­ra­nych do celów mar­ke­tin­go­wych i han­dlo­wych, w tym w celu dostar­cza­nia infor­ma­cji mar­ke­tin­go­wych w ramach usłu­gi New­slet­ter, dane będą prze­twa­rza­ne w opar­ciu o uza­sad­nio­ny inte­res Usłu­go­daw­cy w posta­ci mar­ke­tin­gu pro­duk­tów i usług Usłu­go­daw­cy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz w opar­ciu o Two­ją zgo­dę. Two­je dane będą prze­twa­rza­ne nie dłu­żej niż do cza­su wnie­sie­nia przez Cie­bie sprzeciwu/cofnięcia zgo­dy lub usta­nia celu biz­ne­so­we­go – w zależ­no­ści od tego, co nastą­pi wcze­śniej. Poda­nie danych jest dobro­wol­ne, jed­nak nie­zbęd­ne do otrzy­my­wa­nia infor­ma­cji marketingowych/handlowych. Zgo­dę możesz cof­nąć w każ­dej chwi­li, kli­ka­jąc link w stop­ce maila lub pisząc do Usłu­go­daw­cy na adres poda­ny wyżej.
  1. Two­je dane mogą być powie­rzo­ne innym pod­mio­tom, tyl­ko wte­dy jest to nie­zbęd­ne do reali­za­cji celów prze­twa­rza­nia, o któ­rych mowa wyżej oraz wyłącz­nie w zakre­sie koniecz­nym do reali­za­cji tego celu. W razie potrze­by Two­je dane mogą być prze­ka­za­ne fir­mie hostin­go­wej, pod­mio­tom wspie­ra­ją­cym w obsłu­dze i wysył­ce New­slet­te­ra, plat­for­mie spo­łecz­no­ścio­wej Meta, fir­mie świad­czą­cej usłu­gi chmu­ro­we, pod­mio­tom świad­czą­cym usłu­gi mar­ke­tin­go­we, oraz innym pod­mio­tom, któ­re wspie­ra­ją Admi­ni­stra­to­ra w reali­za­cji celów prze­twa­rza­nia.
  2. Usłu­go­daw­ca korzy­sta z pro­gra­mu Mailer­li­te do wysył­ki New­slet­te­ra udo­stęp­nia­ne­go przez Mailer­Li­te Limi­ted, an Irish regi­ste­red com­pa­ny at Gro­und Flo­or, 71 Lower Bag­got Stre­et, Dublin 2, D02 P593, Ire­land.
  3. Szcze­gó­ło­we infor­ma­cje doty­czą­ce Poli­ty­ki pry­wat­no­ści pod­mio­tu świad­czą­ce­go usłu­gę wysył­ki New­slet­te­ra znaj­du­ją się na stro­nie: https://www.mailerlite.com/legal/cookie-policy).
  4. W związ­ku z RODO przy­słu­gu­je Ci pra­wo dostę­pu do swo­ich danych oso­bo­wych, spro­sto­wa­nia danych oso­bo­wych, usu­nię­cia danych oso­bo­wych, ogra­ni­cze­nia prze­twa­rza­nia danych oso­bo­wych, sprze­ci­wu wobec prze­twa­rza­nia danych oso­bo­wych, prze­no­sze­nia danych oso­bo­wych, cof­nię­cia zgo­dy, z tym zastrze­że­niem, że wyco­fa­nie zgo­dy nie wpły­wa na zgod­ność z pra­wem prze­twa­rza­nia doko­na­ne­go przed jej cof­nię­ciem.
  5. Jeże­li uwa­żasz, że Two­je dane oso­bo­we są prze­twa­rza­ne nie­zgod­nie z obo­wią­zu­ją­cym pra­wem, przy­słu­gu­je Ci skar­ga do Pre­ze­sa Urzę­du Ochro­ny Danych Oso­bo­wych. W takim przy­pad­ku zachę­cam jed­nak do wcze­śniej­sze­go kon­tak­tu ze mną celem wyja­śnie­nia swo­ich wąt­pli­wo­ści.

§9 Postanowienia końcowe

  1. W ramach korzy­sta­nia z New­slet­te­ra, w tym z usłu­gi lub tre­ści cyfro­wej zabra­nia się dostar­cza­nia infor­ma­cji o cha­rak­te­rze bez­praw­nym oraz dzia­ła­nia w spo­sób sprzecz­ny z pra­wem, dobry­mi oby­cza­ja­mi lub naru­sza­ją­cy dobra oso­bi­ste osób trze­cich.
  2. Polu­bow­ne roz­pa­try­wa­nie spo­rów i roz­pa­try­wa­nia rekla­ma­cji w przy­pad­ku kon­su­men­ta jest moż­li­we poprzez zwró­ce­nie się do:
  • sta­łe­go polu­bow­ne­go sądu kon­su­menc­kie­go z wnio­skiem o roz­strzy­gnię­cie spo­ru wyni­kłe­go z zawar­tej umo­wy;
  • woje­wódz­kie­go inspek­to­ra Inspek­cji Han­dlo­wej z wnio­skiem o wsz­czę­cie postę­po­wa­nia media­cyj­ne­go, w spra­wie polu­bow­ne­go zakoń­cze­nia spo­ru mię­dzy Klien­tem a Sprze­daw­cą;
  • powia­to­we­go (miej­skie­go) rzecz­ni­ka praw kon­su­men­ta lub orga­ni­za­cji spo­łecz­nej, do któ­rej sta­tu­to­wych zadań nale­ży ochro­na kon­su­men­tów w celu uzy­ska­nia pomo­cy w spra­wie umo­wy;
  • lub ma pra­wo sko­rzy­stać z plat­for­my ODR. Plat­for­ma słu­ży roz­strzy­ga­niu spo­rów pomię­dzy kon­su­men­ta­mi i przed­się­bior­ca­mi http://ec.europa.eu/consumers/odr.
  1. Usłu­go­daw­ca zastrze­ga sobie pra­wo do wpro­wa­dze­nia zmian do Regu­la­mi­nu z waż­nych przy­czyn, w tym w szcze­gól­no­ści z powo­du zmia­ny prze­pi­sów pra­wa w zakre­sie, w jakich zmia­ny te wymu­sza­ją na Usłu­go­daw­cy rów­nież zmia­ny tre­ści niniej­sze­go Regu­la­mi­nu, w szcze­gól­no­ści zmia­ny prze­pi­sów Kodek­su cywil­ne­go, usta­wy o pra­wach kon­su­men­ta, usta­wy o świad­cze­niu usług dro­gą elek­tro­nicz­ną, a tak­że na mocy obo­wią­zu­ją­cych decy­zji UOKIK, PUODO lub orze­czeń sądo­wych w zakre­sie odpo­wia­da­ją­cym wyda­nym decyzjom/orzeczeniom oraz w przy­pad­ku istot­nej zmia­ny czyn­ni­ków biz­ne­so­wych, o ile ist­nie­je zwią­zek przyczynowo-skutkowy mię­dzy ww. zmia­ną a zmia­ną kosz­tów świad­cze­nia usług przez Usłu­go­daw­cę. Szcze­gó­ło­we infor­ma­cje dot. zmian wska­zu­je usta­wa o pra­wach kon­su­men­ta.
  2. Niniej­szy Regu­la­min obo­wią­zu­je od dnia 19.05.2024 r.

§10 Słownik pojęć

  1. Cena – pie­nią­dze lub cyfro­we odwzo­ro­wa­nie war­to­ści;
  2. Klient – pod­miot, któ­ry zawarł Umo­wę z Usłu­go­daw­cą na dostęp do New­slet­te­ra, w tym dostar­cze­nie usłu­gi i/lub tre­ści cyfro­wej;
  3. Kon­su­ment – oso­ba fizycz­na, któ­ra zawar­ła Umo­wę z Usłu­go­daw­cą do celów, któ­re nie są bez­po­śred­nio zwią­za­ne z jej dzia­łal­no­ścią gospodarczą/zawodową;
  4. Treść cyfro­wa – dane wytwo­rzo­ne i dostar­cza­ne w posta­ci cyfro­wej ( e‑book, inne mate­ria­ły w for­mie pdf, audio/video);
  5. Usłu­ga – usłu­ga lub treść cyfro­wa lub towar z ele­men­ta­mi cyfro­wy­mi;
  6. Usłu­ga cyfro­wa – usłu­ga pozwa­la­ją­cą Klien­to­wi na wytwa­rza­nie, prze­twa­rza­nie, prze­cho­wy­wa­nie lub dostęp do danych w posta­ci cyfro­wej lub usłu­gę pozwa­la­ją­cą na wspól­ne korzy­sta­nie z danych w posta­ci cyfro­wej, któ­re zosta­ły prze­sła­ne lub wytwo­rzo­ne przez Klien­ta lub innych użyt­kow­ni­ków tej usłu­gi lub inne for­my inte­rak­cji za pomo­cą takich danych;

Data ostat­niej aktu­ali­za­cji niniej­sze­go regu­la­mi­nu new­slet­te­ra: 2024-05-21